Tyto všeobecné obchodní podmínky se použijí pro:

poskytování digitálního obsahu online produktů (e-booků a dokumentů);

jejichž nabídka je uvedena na webovém rozhraní https://www.domacnostpropohodu.cz.

I. VYMEZENÍ ZÁKLADNÍCH TERMÍNŮ

    Tyto termíny, které jsou dále v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:

    1. POSKYTOVATEL

      Lucie Cermanová.

      Zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném u Městského úřadu Semily, Obecní živnostenský úřad č. j. ŽÚ/608/13

      IČO: 01518976
      Sídlo: Dr. M. Horákové 1346, 51251 Lomnice nad Popelkou 
      Telefonní číslo: 607 856 085
      E-mail: lucie@domacnostpropohodu.cz

      • 2. UŽIVATEL

      Ten, kdo s Poskytovatelem uzavře Smlouvu ohledně Produktu.

      • 3. SPOTŘEBITEL

      Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČO, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako Spotřebitel. 

      • 4. SMLOUVA

      Smlouva o poskytování Digitálního obsahu, která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Obsahem Smlouvy je povinnost Poskytovatele dodat Uživateli Produkt a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli stanovenou Cenu. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto obchodní podmínky. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a Uživateli není přístupná. 

      • 5. PRODUKT

      Online e-book, dokument nebo jiný Produkt s Digitálním obsahem, který je předmětem Smlouvy.

      • 6. DIGITÁLNÍ OBSAH

      Obsah online Produktu, tedy předpřipravený e-book, dokument a jiné elektronické materiály a další.

      • 7. OBJEDNÁVKA

      Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh Uživatele na uzavření Smlouvy.

      • 8. CENA

      Konečná cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) za Produkt uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých.  

      • 9. WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB

      Webové rozhraní umístěné na webových stránkách dostupných na internetové adrese https://www.domacnostpropohodu.cz.

      10. OBČANSKÝ ZÁKONÍK

        Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

        II. ODPOVĚDNOST

          Uživatel bere na vědomí, že všechny Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel neodpovídá za výsledky, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu.

          III. INFORMACE NA WEBU

          1. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se tak nepoužije.

            2. Na Webu mohou být uvedeny také recenze (bývalých) klientek a klientů Poskytovatele. Všechny tyto recenze jsou ověřené. Poskytovatel průběžně sbírá zpětné vazby od svých klientek a klientů a vybrané reference zveřejňuje. Recenze na platformách třetích stran Poskytovatel neověřuje. 

            IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

            1. Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře. Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu. 

              2. Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za chybné či neúplné údaje a případnou související škodu. Stisknutím příslušného tlačítka (objednávám s povinností platby) v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy. 

              3. Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky a tyto obchodní podmínky. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek; odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

              4. Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.

              V. PLATEBNÍ PODMÍNKY

              CENA PRODUKTŮ

              1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů může Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku objednání Produktu. Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. Konečná Cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky.

                2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy.

                ZPŮSOB PLATBY

                3. Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
                a) bankovním převodem na účet,
                b) online platební kartou.

                4. V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží Uživatel platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.

                5. Platba prostřednictvím platební metody uvedené pod písmenem b) (online platební karta) probíhá prostřednictvím platební brány společnosti ComGate Payments, a. s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana) a jedná se o zabezpečenou platební metodu, kdy žádné údaje, které při platbě Uživatel zadá, nejsou Poskytovateli předávány. Případný dotaz k této platební metodě může Uživatel směřovat přímo na uvedenou společnost.

                6. Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně dohodnuty případné jiné způsoby platby.  

                SPLATNOST CENY

                7. V případě bankovního převodu na účet je Cena (příp. první splátka Ceny) splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě obsažených v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky (případné další splátky Ceny jsou pak splatné v předem uvedené periodě). Cena (nebo splátka) je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.

                8. V případě platby prostřednictvím platební brány je Cena splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy.

                9. Po přijetí platby Poskytovatel vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušnou fakturu. Uživatel souhlasí s vystavením a zasláním faktury v elektronické podobě. 

                VI. DODÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

                ZPŮSOB DODÁNÍ

                1. Produkt s Digitálním obsahem bude Uživateli dodán tím, že mu bude poslán na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce v textu či příloze e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné Digitální obsah stáhnout nebo otevřít.

                  2. Zasláním tohoto e-mailu je povinnost Poskytovatele dodat Digitální obsah splněna, bez ohledu na to, kdy Uživatel začne Digitální obsah využívat.  

                  ČAS DODÁNÍ A DOBA PŘÍSTUPU

                  3. K dodání Digitálního obsahu dojde až po úplném zaplacení Ceny.

                  4. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude Digitální obsah dodán do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě platby prostřednictvím platební brány bude Uživateli Digitální obsah dodán obratem po provedení platby.

                  5. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den zpřístupnění. V taktovém případě bude Uživateli Digitální obsah dodán v takto předem oznámený den.  

                  6. Doba, po kterou bude mít Uživatel k Digitálnímu obsahu přístup, se u jednotlivých Produktů může lišit. Vždy platí, že Uživatel bude mít k vybranému Produktu přístup po dobu, která je u tohoto Produktu uvedena na Webu (tato doba přitom začíná běžet dnem dodání Digitálního obsahu). Chybí-li na Webu taková informace, pak bude mít Uživatel k tomuto Produktu časově neomezený přístup. 

                  POTŘEBNÉ TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ

                  7. Digitální obsah Produktů vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující přehrávání video a audio souborů, otevření dokumentů ve formátu docx, pdf a obdobném, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí). Za propojení Digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.

                  DALŠÍ PODMÍNKY

                  8. Pokud je součástí Produktu s Digitálním obsahem osobní podpora Poskytovatele (konzultace, živá vysílání, podpora v uzavřené facebookové skupině apod.), je to na Webu u tohoto Produktu uvedeno; v opačném případě osobní podpora součástí Produktu není.

                  9. Pokud osobní podpora součástí Produktu je, vyhrazuje si Poskytovatel právo provést změny předem oznámeného termínu konání, programu, lektorů apod., a to v případě vzniku neočekávané události. Všechny případné změny budou Uživateli neprodleně oznámeny. Z důvodu těchto změn nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy.

                  10. Nevyužije-li Uživatel z jakéhokoli důvodu některou součást Produktu (tedy např. nezhlédne-li veškerý Digitální obsah, který je součástí), náhrada za tuto nevyužitou součást Uživateli nepřísluší.  

                    VII. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST

                    1. Veškerý obsah na Webu a veškeré Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho vlastní potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele sdílet, kopírovat, šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám (vyjma zaměstnanců Uživatele nebo osob, které s Uživatelem spolupracují a které daný Produkt užijí pouze v jeho prospěch). 

                      2. Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně údajů nezbytných k přístupu k Digitálnímu obsahu Produktů. Uživatel je povinen zajistit, aby tuto mlčenlivost zachovávaly rovněž osoby uvedené v předchozím odstavci.

                      3. V případě, že Uživatel nebo některá z osob uvedených v odstavci 1 autorská práva nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatel oprávněn Uživateli znepřístupnit Digitální obsah Produktu a požadovat náhradu škody, která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.   

                      VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

                      ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM

                      1. Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle § 1829 Občanského zákoníku právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet, jedná-li se o Produkt s Digitálním obsahem, ode dne uzavření Smlouvy.

                        2. Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 Občanského zákoníku nemá zejména v případě Smlouvy o:

                        1. dodání Digitálního obsahu poté, co bylo se souhlasem Spotřebitele započato s plněním před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy (například pokud Spotřebitel v objednávkovém formuláři odsouhlasí zpřístupnění online kurzu hned po zaplacení, nemůže ve 14denní lhůtě odstoupit od Smlouvy);

                        3. Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena.

                        4. Pro odstoupení může Spotřebitel využít formulář uvedený pod těmito obchodními podmínkami. Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní.

                        5. V případě odstoupení od Smlouvy bude Spotřebiteli Digitální obsah okamžitě znepřístupněn.   

                        6. Zaplacená Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

                        ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY OBECNĚ

                        7. Uživatel i Poskytovatel můžou od Smlouvy odstoupit dále v případech stanovených zákonem nebo Smlouvou, zejm. v případě podstatného porušení povinností druhé smluvní strany. Poskytovatel může od Smlouvy odstoupit zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn Digitální obsah Produktu Uživateli okamžitě znepřístupnit. Rovněž je oprávněn požadovat náhradu škody.

                        8. Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.

                        IX. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

                        1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925 a (jedná-li se o Digitální obsah) § 2389a až 2389s Občanského zákoníku.

                          2. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.

                          3. Reklamaci nelze uplatnit jen z toho důvodu, že Produkt nesplnil subjektivní očekávání Uživatele, ale musí se jednat o vadu.

                          VADY DIGITÁLNÍHO OBSAHU

                          4. Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost a dostupnost jeho Digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatele za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je Digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění.

                          5. Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a u Digitálního obsahu, že je bez vad také po celou dobu trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem odpovídá Poskytovatel za vady, které měl Digitální obsah při dodání. Je-li Uživatel Spotřebitelem a vada Produktu se projeví v průběhu 1 roku od dodání, má se za to, že byl Produktu vadný již při dodání. Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Není-li Uživatel Spotřebitelem, je jeho povinností prokázat, že byl Produkt vadný při dodání.

                          6. Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu zejména odpovídá, že Produkt:

                          a) odpovídá ujednaným vlastnostem;
                          b) je vhodný k dohodnutému účelu; a
                          c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití.

                              7. Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu dále odpovídá, že vedle ujednaných vlastností Produkt:

                              a) je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá;
                              b) svými vlastnostmi či výkonnostními parametry odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat;
                              c) je poskytován s příslušenstvím a s pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat; a
                              d) odpovídá vzorku nebo předloze, zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatel zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.

                                  8) Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatel Uživatele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.

                                  9) Týká-li se Smlouva Produktu s Digitálním obsahem, může Uživatel vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem může Uživatel, který je Spotřebitelem, vytknout vadu, která se projeví v době 2 let od dodání. Uživatel, který není Spotřebitelem, může vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit.

                                  10. Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.

                                  11. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel požadoval.

                                  12. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud

                                  a) Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil či je zjevné, že ji neodstraní;
                                  b) se vada projeví opakovaně; nebo
                                  c) je vada podstatným porušením Smlouvy.

                                    13. Uživatel však nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná.

                                    14. Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení s dodáním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt dodat nebo je zjevné, že ho nedodá, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.

                                    15. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením Digitálního obsahu Produktu. Poskytovatel neodpovídá ani za nedostupnost nebo jiné vady Digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí Uživatele. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, pokud vadu Produktu prokáže.

                                      X. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

                                      1. Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.

                                        2. Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů). Na tyto orgány se lze s případnou stížností obrátit. 

                                        3. Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, IČO: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  https://ec.europa.eu/consumers/odr.

                                        XI. OZNAMOVÁNÍ NEZÁKONNÉHO OBSAHU

                                        1. Tento článek obchodních podmínek se použije v případě, že Poskytovatel umožňuje vkládat na Web cizí obsah (např. komentáře pod blogovými příspěvky). Poskytovatel má povinnost vyplývající z právních předpisů stanovit pravidla pro oznamování nezákonného obsahu a obsahu neslučitelného s těmito obchodními podmínkami a pro přijímání opatření proti takovému obsahu. 

                                          2. Na Web lze vkládat jen takový obsah, který neporušuje právní předpisy a práva a oprávněné zájmy třetích osob. Zejména je zakázáno vkládat na Web obsah porušující autorská práva a jiná práva k duševnímu vlastnictví, obsah zahrnující prvky diskriminace, dezinformace, nezdvořilosti, nenávisti nebo šikany, obsah ohrožující nebo poškozující dobré jméno a pověst Poskytovatele nebo třetí osoby, obsah nabádající k protiprávní činnosti, obsah, který je jinak společensky škodlivý nebo v rozporu s dobrými mravy, a obsah nesouvisející se zaměřením Webu (spam). 

                                          3. Má-li návštěvník Webu za to, že se na Webu nachází nezákonný cizí obsah, může tuto skutečnost oznámit Poskytovateli e-mailem na elektronickou adresu uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách. Toto oznámení musí obsahovat:

                                          a) údaj, kterého konkrétního obsahu se oznámení týká (kde přesně na Webu je umístěno), případně lze jeho znění do e-mailu zkopírovat;
                                          b) dostatečně podložené vysvětlení důvodů, proč je podle oznamovatele daný obsah nezákonný nebo v rozporu s odstavcem 2 tohoto článku obchodních podmínek;
                                          c) prohlášení, že se oznamovatel v dobré víře domnívá, že informace uvedené v oznámení jsou přesné a úplné; a
                                          d) jméno oznamovatele nebo, je-li oznamovatelem právnická osoba, její název.

                                              4. Poskytovatel bez zbytečného odkladu oznamovateli potvrdí, že oznámení podle předchozího odstavce obdržel.

                                              5. Oznámení přijaté podle odstavce 3 tohoto článku Poskytovatel vyřídí včas, nesvévolně, objektivně, s náležitou péčí a s ohledem na práva a oprávněné zájmy všech dotčených stran, včetně svobody projevu původce obsahu. Dojde-li Poskytovatel k závěru, že oznámení je důvodné, učiní neprodleně příslušné opatření k odstranění daného cizího obsahu z Webu nebo jeho znepřístupnění. V případě obsahu, který je závažným způsobem nezákonný nebo rozporný s odstavcem 2 tohoto článku, nebo pokud určitá osoba vkládá na Web nezákonný či rozporný obsah opakovaně, má Poskytovatel právo původci takového obsahu rovněž bez náhrady zcela či částečně pozastavit nebo zrušit možnost vkládat obsah na Web. O přijatém opatření Poskytovatel bez zbytečného odkladu vyrozumí oznamovatele.

                                              6. Neprodleně po přijetí opatření podle předchozího odstavce Poskytovatel o této skutečnosti vyrozumí původce obsahu s uvedením jasného a konkrétního odůvodnění, proč je jeho obsah považován za nezákonný nebo rozporný s odstavcem 2 tohoto článku. Toto vyrozumění není potřeba, není-li Poskytovateli známa elektronická adresa původce obsahu.

                                              7. Poskytovatel je oprávněn přijmout opatření uvedené v odstavci 5 tohoto článku také tehdy, dojde-li na základě vlastního šetření k závěru, že určitý cizí obsah vložený na Web je nezákonný nebo rozporný s odstavcem 2 tohoto článku. Předchozí odstavec zde platí obdobně.

                                              8. Poskytovatel určuje jednotné kontaktní místo, kterým je jeho e-mailová adresa uvedená výše v těchto obchodních podmínkách, prostřednictvím které lze s Poskytovatelem komunikovat v českém jazyce.  

                                              XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

                                              1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají.

                                              2. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

                                                3. Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v samostatném dokumentu, který je zveřejněn na Webu.

                                                4. V případě vyšší moci nenese Poskytovatel odpovědnost za škodu vzniklou v souvislosti s případem vyšší moci, a trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy.

                                                5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.

                                                6. Tyto obchodní podmínky je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky. Aktuální znění obchodních podmínek je zveřejněno na Webu.

                                                7. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 30. 6. 2024.